Last of Us 2 Tüm Hikayesi I Hikayesi ve Detayları Sızdırıldı Download

Send to your friends
Add
  • Apr 28, 2020

  • ►► CANLI YAYINLAR HER OLASI GÜN 20.00'da: https://www.twitch.tv/dogukanadal ►► discord.gg/adal ►Instagram: https://www.instagram.com/Adalances/ ►►Steam Grubu: https://steamcommunity.com/groups/Ada... ►Twitter: https://twitter.com/dogukanadal 0:00 - Spoilersız Sızdırılanlar 1:10 - Spoiler Uyarısı 1:27 - Spoiler ve Tüm Hikaye Tahminleri

Comments

  • Spasovat! !!!!!!!!1
    Spasovat! !!!!!!!!1 5 months ago

    Adal: Spolier vericem alcaklar geçebilir

  • ibrahim genc
    ibrahim genc 3 months ago

    spoiler yememek için izlememiştim oynadıktan sonra bakarım diye baktım Jackson bir kişi sanmışsın kanka şaşırdım.

  • Limon ata
    Limon ata 5 months ago

    Bu videoyu izleyip spoilerları umursamama sebebin

  • çuraplar çıkra • 16 yıl önce

    Bannerlord hakkında bir video yaparmısın?

  • Deagle Dead
    Deagle Dead 5 months ago (edited)

    Cüzdan : 0TL

  • Hydra Reichland Şirketi

    abi Metro oyunlarının hikayesini çeker misin. Metro oyunlarıda aynı Half life gibi oyunda kaybolabiliyorsun veya hiç sinematik geçiş yok. İnsanlar senle konuşurken istediğini yapabiliyorsun.

  • Demir KİNG
    Demir KİNG 5 months ago

    JOELLLLLL GİTTTİ LAN KESKE İZLEMESEYDİMMMM ADAM O KADAR SEY YAŞADI AMA MAL Bİ İNTİKAM HIRSINA ÖLDÜ :(

  • Mehmet Ali Kızılay
    Mehmet Ali Kızılay 4 months ago

    Lan joel niye ölüyo. Bu doğruysa acun la ortak olup naughty dog u satın alırım.

  • Mertcem
    Mertcem 5 months ago

    Ellie joel’un ellerinde ölse daha iyi olabilirdi yıllar önce sarah’yı kaybettiği gibi olurdu

  • Saldırgan Android
    Saldırgan Android 5 months ago

    Bi' süreye bakiyim dedim ve orda

  • Umut Sina
    Umut Sina 5 months ago (edited)

    Reiz sen last of us u takip ediyor musun be

  • Leedz ø
    Leedz ø 5 months ago

    Bu arada o patrol jacksonın anlamı

  • BAYDUDAN
    BAYDUDAN 5 months ago

    joel olmeseydi keske adami kan bagim varmis gibi seviom

  • Zengjia
    Zengjia 5 months ago (edited)

    Lan olum BİZ SİZİN KAÇINCI YORUM KACINCI LİKE INIZI NE YAPALIM YA BOŞ YAPMAYIN !

  • TanerSinsDerleme bum
    TanerSinsDerleme bum 5 months ago

    Ulan en sevdiğim oyun spoiler var ama hadi hayırlısı

  • maloc
    maloc 5 months ago

    Oyunu oynamak daha zevkli olacaktır.

  • Batuhan Çetin
    Batuhan Çetin 2 months ago (edited)

    Spoiler yememek için izlememiştim karşıma çıktı izliyim dedim Neil drucman iyi yazıyor dediğinde gülmekten yarıldım

  • BuzzOutlaw
    BuzzOutlaw 5 months ago

    LAN İZLEMESYDİM KEŞKE O JOEL SPOİLER I AHH :(

  • Barış Kelcan
    Barış Kelcan 5 months ago

    Joel ):

  • Berkay Buğra
    Berkay Buğra 5 months ago

    hiçbir zaman oynayamayacağımı düşündüğüm için spoiler ın benim için bir önemi yok :P