Kau nak lari mana? Download

Send to your friends
Add
  • May 15, 2020

  • Tindakan seorang lelaki dipercayai warga asing cuba melarikan diri dari kawasan diperketatkan kawalan di Jalan Pasar Pudu, pada Jumaat, 15 Mei gagal selepas berjaya ditahan polis. Dalam kejadian 2 petang itu, lelaki berusia lingkungan 30-an berkenaan dikatakan memanjat pagar kawat duri yang dipasang dan keluar ke sebuah pusat beli-belah berhampiran untuk mengelak menjalani ujian saringan Covid-19. https://www.hmetro.com.my/mutakhir/20... ------------------------------------- #HMETRO #METROTV Please visit our website for more news http://www.hmetro.com.my Please like http://www.facebook.com/harianmetro Please follow http://www.twitter.com/hmetromy And also our http://www.instagram.com/hmetromy

Comments

  • Bro Mie
    Bro Mie 4 months ago

    Hantar balik ke negara asal dengan segera dan haramkan masuk Malaysia buat selamanya. Warga asing macam ni lah yang menyusahkan frontliner dan rakyat.

  • massacre conspiracy
    massacre conspiracy 4 months ago

    ni semua PATI . takda dokumen sah , bersepah

  • Sharizal Tajuddin
    Sharizal Tajuddin 4 months ago

    Kawasan pudu memang banyak pati2 bangla,chinese,indon,nepal,myanmar tlong gempur habis2an ada antara mereka buka kedai pencetakan..saranan menteri wilayah tarik lesen warga asing yg buka. mereka tidak hak buka kedai disini dan tarik lesen org tempatan yg alibabakan lesen mereka dkat warga asing.

  • en. fieq
    en. fieq 4 months ago

    Next time x pyh la censor muka dorang..dtg tmpt org buat kurang ajar..

  • legend mus
    legend mus 4 months ago

    Warga asing ni betoi2 celaka la menyusah kn

  • Muhammad azrai Abd ghani

    GOMBAK BANYAK PATI..BILA MAU OPERASI????????????????

  • Abema Abema
    Abema Abema 4 months ago

    Negara kita mmg memerlukan askar bersama2 pdrm membanteras pati haram jaddah...gempur habis2 mereka semua...

  • M.sidek.husin Sidek.ty.56

    tangkap semua warga asing hantar balik ke.negera asal mereka kebanyakan warga asing biadat kurang ajar ada yang sangup bergaduh dengan warga tempatan

  • ns mnnby
    ns mnnby 4 months ago

    Batalkan permit.htr pulang for

  • myazleoful
    myazleoful 4 months ago

    Lari panjat dari pagar berdurii PKPD sepatutnya boleh di tembak

  • Shah Eita
    Shah Eita 4 months ago

    Gempur wiraku syg...

  • rizal hamid
    rizal hamid 4 months ago

    Hantar balik la tempat asal dia.diaorng ni mkin mnyusahkn orang je..

  • Abd Karim
    Abd Karim 4 months ago

    Tangkap antar balik menyusahkan org klau tak boleh ikut undang2 m'sia berambos dr sini

  • Amin Rahman
    Amin Rahman 4 months ago

    Salah sorang keturunan LongHingya... Ingat api kebencian kami masih menyala2 lagi ni...

  • elexson playing game
    elexson playing game 4 months ago

    Ini mesti pendatang tampa izin 😂

  • Lokman Hakim
    Lokman Hakim 4 months ago

    Cukup!!! Aku dah malas nak dengar isu ni. Tolong jangan tangkap lembik lagi! Siasat dan geledah butiran dokumen perjalanan dia. Kalau takde kasi seret dia ke hotel besi..

  • Mohd Kamal Saari
    Mohd Kamal Saari 4 months ago

    Sokong..gempur habis pendatang ni smua..jgn bg muka...haramkn terus pendatang2 ni dari bumi malaysia...buat semak je

  • Noor Helmaliana
    Noor Helmaliana 4 months ago

    Tangkap......heret mahkamah.,...kasi hukuman mgikut undangan2 sewajarnya......lepas tu hantar lah diorang semua tu balik negara asal.

  • lin Wei Xiang
    lin Wei Xiang 4 months ago

    Pudu jalan landak lubuk warga asing...

  • Ajib AjiBoy
    Ajib AjiBoy 4 months ago

    Halau keluar...menyusahkan!!!