DİKKAT EKONOMİDE ÇOK KRİTİK HAFTA !!! Download

Send to your friends
Add
  • Apr 27, 2020

  • DİKKAT EKONOMİDE ÇOK KRİTİK HAFTA !!! https://www.youtube.com/channel/UCqU4... Selçuk Geçer Youtube Kanalında yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kesinlikle yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorumlar Selçuk Geçer'in kişisel görüşlerine dayanan analizlerden oluşmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Burada yer alan bilgiler, tamamen yoruma dayalıdır ve asla kesin ifade etmez. Burdaki yorumlardan yola çıkarak yatırım yapan kişilerin kararlar ve ticari amaçlı işlemlerden doğabilecek zararlardan Selçuk Geçer hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Burada yer alan görüş ve düşüncelerin hiçbir bağlayıcılığı yoktur. — Destek Olmak İçin ► https://www.patreon.com/selcukgecer Tüm Videolar ► https://www.youtube.com/selcukgecer/v... Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► https://www.youtube.com/selcukgecer — Sosyal Medya ► https://www.instagram.com/selcukgecer_ https://twitter.com/_selcukgecer — https://www.youtube.com/results?searc... Kategori Haberler ve Politika İletişim Mail ► selcukgeceryt@gmail.com DAHA AZ GÖSTER

Comments

  • Savaş Toprak
    Savaş Toprak 5 months ago

    Selçuk bey bizlerin anlayacağı şekilde net ve öz yorumlar yapıyorsunuz o nedenle sizi takip ediyorum teşekkür ederim.

  • Umut Arda
    Umut Arda 5 months ago

    Selçuk abi bize altın fonları vb açıklama yaparmısın

  • U
    U 5 months ago

    Fiyatları bir giydirmisler marketlerde her gittiğimde eve çüşşş diye dönüyoruz

  • Raw Valuable stones
    Raw Valuable stones 5 months ago

    TOPARLANMANIN TEK YOLU TARIM VE HAYVANCILIĞA DESTEK VERİP KÖYLÜYÜ KALKINDIRMAKTIR.KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR...

  • Samet DİLCİ
    Samet DİLCİ 5 months ago

    Değerli bilgilendirmeleriniz için size teşekkür ederim saygılar sunarım

  • Nilay Yılmaz
    Nilay Yılmaz 5 months ago

    Teşekkürler ❤️🌿❤️ Sizden ricam Instagramdaki canlı yayınlarınızı daha sonra YouTube'da da paylaşır mısınız lütfen? Instagram, Facebook, Twitter kullanmıyorum ve bu konuda yalnız olmadığımı düşünüyorum. Ya da bana öyle geliyor :)) ❤️🌿❤️

  • erhan içten
    erhan içten 5 months ago

    Allah razı olsun abi senden varlıgın daim olsun

  • Kursat Altiner
    Kursat Altiner 5 months ago

    Abd verileri kötü gelirse dolar global de düşmez mi nasıl güvenli liman olucak anlamadım

  • tufan eliaçik
    tufan eliaçik 5 months ago

    Selçuk abi ötv indirimi hakinda düşüncelerini bizimle paylaşırmısınız 2el araçlar düşmek nedir bilmiyor

  • Engin Gungor
    Engin Gungor 5 months ago

    bu adamı 4 ay önce dinleyip parasını değerlendirenlerin parası en kötü %40 değerlendi. NET

  • Yücel Eroğlu
    Yücel Eroğlu 5 months ago

    Selçuk abi valla felaket tellalı gibisin ama Altın artacak diyosun ya konuş abi kulağa çok hoş geliyor. Sevgilerle,

  • Emre Kilic
    Emre Kilic 5 months ago

    Sizde sevdiğim konu şu, grafiklere açıp dolar altın falı bakmıyorsunuz gündemi okuyup olabilecekleri söylüyorsunuz iyi çalışmalar.

  • murat teloglu
    murat teloglu 5 months ago

    Herkes ayagını yorganına göre uzatsın. Kredi kartından uzak durun. Paranıza göre harcayın. Adam olun canımı sıkmayın 😁

  • C&K metal m.k
    C&K metal m.k 5 months ago

    Piyasa çöp olmuş dolar 3 tl de olsa bir anlamı yok üretim durmuş herkes borçlu

  • Erdal Gullendi
    Erdal Gullendi 5 months ago

    agzına saglık hocam

  • Serkan Kurt
    Serkan Kurt 5 months ago

    Tek bi sarmisak 8 lira domates 9 lira portakal 8 tarımı resmen öldürmüşler 😑

  • hakan şahin
    hakan şahin 5 months ago

    Değerli açıklamalarınız için çok teşekkürler

  • Mehmet KAYA
    Mehmet KAYA 5 months ago

    Hocam YouTube haricinde hiçbir platformu kullanmıyorum buradan da yayın yaprsanız çok makbule geçer ve tüyoyo ldım kendimce borsadan açılışın hemen ardından yarın kaçıyorum inşallah

  • İbrahim Civili
    İbrahim Civili 5 months ago

    Hayat çok zordu imkansız oldu altını geçdim. Yeme içmeye yatırım yapıcam

  • Ugur Topal
    Ugur Topal 5 months ago

    et pısırelım dedık etın kılosu 60 olmus buyur burdan yak